måndag 11 juni 2012

En helg i kärlekens tecken.

Sitter här och tittar igenom bilder från helgens bröllop.
Blir rörd, stolt och glad.
Vilket underbart bröllop det var.
Vackert, kärleksfullt, glatt.
Och såklart blandat med tårar emellanåt.
Blir tårögd även nu när tittar på bilderna igen :)

Jag hade fått det stora förtroendet och glädjen att hjälpa brudparet med dekorationerna till festen.
Det var länge sen jag gjorde nåt så roligt.
Även om det varit en hel del arbete, så har det inte känts det minsta jobbigt. Bara kul.

Här kommer några få bilder från helgen....


Placeringskorten (alla trycksaker hade brudparet gjort själva).

Vita blockljus med grönt organzaband runt, fäst med vit knappnål. Blomdekoration med ett daggkåpeblad och vit krysantemum.

Buketter innehållande cremevita rosor, vit nejlika, brudslöja och kvistar från spiréabuske.
Bundet med jutesnöre.

Stort hjärta bundet av björkris. Klätt med slingrande murgröna.
Hjärtat var ca 1 m x 85 cm.


Litet hjärta i samma stil som det stora. Bokstäverna är brudparets initialer.


De vackra tu.

Ballonger fick segla iväg när vigseln var över.

All kärlek till er, L & E!


6 kommentarer:

Anonym sa...

FINT! Synd att jag redan gift mig, annars skulle jag anlita dig.
Du borde verkligen jobba med inredning och dekoration, Sofia.
Kram kram!!!
Ewa

Linda Ohlström :) sa...

Än en gång ett stork tack till dig Sofia!
De där bilderna vill jag också ha :)
Kommer mail med info för att lägga upp dem.
Kram

Madde K sa...

Visst är det roligt att gå på bröllop och få dela andras lycka. Jag fick förtroendet att föreviga Malin och Nykans i helgen..otroligt roligt :)

Kram Madde

Anonym sa...

Fina bilder Sofia!
Tror förresten att min kusin Jennie känner Linda
/Cissi

Linda Ohlström sa...

Nu blir jag nyfiken, vem är kusin Jennie som jag kanske känner?

Lycklig fru sa...

Tack, vad snälla ni är.
Blev väldigt nöjd med allt själv också.
/Sofia