lördag 14 januari 2012

Lite inredning dårå

Skulle vilja orka skriva mer i bloggen men har ingen större inspiration att göra det.
Framförallt vill jag skriva mer om inredning, eftersom det är mitt stora, STORA intresse.
Jag har massor med tankar om vad jag vill göra hemma, men när jag väl orkar/har tid till att göra nåt så har jag ingen ork/tid till att sen skriva om det här....
Gör dock ett litet inlägg här idag om just det ämnet :)
(Har lite tid och liiite ork till det just nu ;))
Köpte en ny tidning här om dagen.....

Det kändes som att titeln på den vände sig direkt till mig :)
Helt ok tidning. Inte lika mycket hemma-hos-reportage som i vanliga inredningstidningar.
Denna innehåller mer tips och gör-det-själv-ideér. Sånt gillar jag. Även om jag, som jag skrev tidigare, inte alltid har så mycket tid till sånt. Vill så mycket, men hinner så lite..... Dilemma!!
När vi ändå berör ämnet dårå.... Låt mig visa en liten vägg i hallen där jag nyligen satte upp några bokstäver.
Initialerna i våra namn.
Såg först efteråt att det också står namnet på ett land långt bort. Men det var inte meningen alls. Bara blev så. Och nu går jag och irriterar mig på det.
En vägg i sovrummet ska snart få lite nya tavlor mm är det tänkt också. När tid finnes....

2 kommentarer:

Sofia sa...

Det är fint med bokstäver på väggarna och jag såg en bild på hela alfabetet med olika storlek och färger på bokstäverna. Funderar just nu på om det kan vara något jag vill göra i Hannas rum.
Jag har hur mycket ideér och inspiration men ingen tid och ork ;-)
Kram

Lycklig fru sa...

En hel vägg med alfabetet i olika strl och stilar på bokstäver låter ju superläckert. Det tycker jag definitivt du ska satsa på :)