lördag 22 oktober 2011

Loppis dax

Imorrn blir det premiär för mig att stå på loppis och sälja.
Jag har besökt många loppisar tidigare, men detta är första gången jag ska själv ska stå där och sälja.
Denna gång är det barnkläder och leksaker som får säljas. Spenderade gårdagkvällen med att packa och prissätta.
Var på plats och ställde iordning allt tidigare idag så sitter jag här framför tv:n och laddar inför morgondagen.
Känner mig faktiskt inte ett dugg laddad just nu. Vaknade imorse med tjock hals och nu kommer snuvan och öm kropp också.... Så typiskt!!
Men men, några ipren och en rejäl dos sömn så hoppas jag att jag känner mig lite piggare imorrn. Hoppas hoppas!

1 kommentar:

Annapanna sa...

See you tomorrow!
Återstår att se om man lyckas hålla det där med att inte shoppa ngt själv... tror inte det.
Kramen