torsdag 3 februari 2011

Listan - dag 24

Det här får mig att gråta

Oj, det kan vara en massa saker. Allt från sorgliga filmer till när mina barn gråter för att dom har ont. Eller att se någon föda barn (på tv då såklart) eller när jag själv fött barn. Gråter också när jag blir riktigt arg, tyvärr. Därför kan jag aldrig få fram det jag vill ha sagt när jag blir arg.

Det kan också vara att jag har en dålig dag helt enkelt.
För att inte tala om när jag har varit gravid... Jisses! Då kan jag börja gråta bara av att någon säger en sak på fel sätt. Minns att jag började gråta när jag en gång var i centrum och hade problem med en kundvagn som inte ville "haka i" en annan kundvagn. En gubbe (jag lyckas tydligen alltid råka ut för gamla griniga gubbar) ville inte hjälpa mig utan tyckte att jag fick klara av det där själv. Kom hem till Uffe och storgrät pga det.

Så kan det va!

Inga kommentarer: