torsdag 30 december 2010

Hejdå 2010

Så har ännu ett år gått.
Ett år som inneburit mycket glädje. Året började dock något nerstämt efter att vi fått ett missfall i december 2009. Men, trots många tårar över det så går livet vidare. Sorg blev lycka när vi i början på mars fick reda på att vi var gravida igen.
Magen växte snabbt, vår blev till sommar och vi hade en underbar semester. En vecka på Öland då vi bara njöt av värmen och badade massor.
Hösten började med att jag blev sjukskriven pga karpaltunnelsyndrom i samband med graviditeten.
Mycket vila och knappt 3 månader senare så kom vår 2:a son till världen.
Sen dess har dagarna rullat på snabbt och jag undrar ständigt vad jag gjorde med tiden innan jag hade 2 barn :-)

Så... 2011 kommer fortsätta i samma stil som 2010 slutar, att ta hand om mina två underbara söner, försöka få klart vårt hus (eller klart och klart, ett hus blir ju aldrig klart) och umgås med nära och kära.

Hejdå 2010. Välkommen 2011.

Inga kommentarer: