söndag 3 maj 2009

Nedräkning

Ja vi räknar ner till Cypern-resan och nu är det bara en vecka kvar.
Tyvärr har jag fått Oskars förkylning, 10 gånger värre, och jag hoppas bara att jag blir någorlunda frisk tills vi åker.
Jag mår hyfsat bra mitt på dagarna, men på kvällarna så mår jag skit. Så även denna kväll.
Därför har jag nu tagit mig ett bad med tillhörande stark dryck, lättsam lektyr (Marian Keyes är en stor favorit) och bubblor i badet.

Jag känner mig inte så mycket bättre och imorrn blir det ett besök hos Apoteket. Jag ska försöka med allergi-medicin och se om det gör någon verkan. Det kan ju tänkas att pollen har ett finger med i denna förkylning.
Jag hoppas förresten att ni alla hade en trevlig Valborg. Det hade jag. Vi besökte brasan som eldas bara några 100 m från vårt hus och Oskar sprang omkring och lekte med alla dom andra barnen som var där. Efter en timme var Oskar rejält trött och vi gick hem för att natta honom och själva käkade vi lite glass som sen efterrätt (Ben & Jerrys).
Nu är det snart dags för sängen.... Natti, natti.

1 kommentar:

Madde sa...

Hoppas att du kryar på dig och att Uffe inte åker på det innan ni åker. Kram