måndag 25 maj 2009

Bullar och blommor

Har nu på kvällen roat mig med att baka bullar.
Vanilj- och rabarberbullar. Mums!
Om någon undrar så är det INTE Leilas recept, men tipset att baka bullarna i muffinsformarna har jag sett i hennes program.
Det är bra när man bakar bullar med någon fyllning (annat än smöret och kardemumman).

För någon dag sedan bakade jag kakor. Chocolate Chip Cookies och Syltgrottor.
Båda Leilas recept :)



Idag har jag också planterat en hel del blommor. Krukor ute och pelargoner till köksfönstren.
Oskar hjälpte till att vattna dom färdigplanterade pelargonerna.

Röda pelargoner hör sommaren till här hos oss.
Jag älskar pelargoner och just röda ger en fin färgklick i köksfönstret under sommaren.
Nu ska jag provsmaka mina bullar....

2 kommentarer:

Anna-Lena sa...

Efterlyser DIREKT receptet på bullarna :O)

Madde sa...

Det där såg jättegott ut, jag kan baka det mesta men bullar är jag helt värdelös på :(, jag får väl öva helt enkelt.
Kram kram