måndag 27 april 2009

Jag har bestämmt mig

Jag är sååå sugen på att göra om i vardagsrummet. Måla, tapetsera och möblera om.
Två av väggarna vill jag ha vita och dom andra två vill jag ha i en mörkare tapet.
Nu har jag kommit fram till vilken tapet jag skulle vilja ha.
Denna:

Tapeten heter "Vera" och är från Sandberg.
Vilken färgställning det i så fall skulle bli har jag inte riktigt bestämmt, men det är denna jag VILL HA!
Jag har sneglat på denna tapet länge, flera år, och jag vet inte varför jag inte har tapetserat något rum med denna tidigare eftersom jag alltid tyckt att den är jättefin.
Vi får väl se när planen blir verklighet.....

1 kommentar:

Madde sa...

Åh, visst är den fin. Jag tror att det skulle bli skitsnyggt i erat vardagsrum! Hoppas att allt är bra, har du tid att träffas någon dag inom snar framtid?

Kram Madde