lördag 7 mars 2009

Lördag

Dagen idag har Oskar och jag spenderat på egen hand. Maken har kört rally hela dagen.
Vi, Oskar och jag, drog iväg till gamla centrum här i byn och besökte min kompis Saris inredningsbutik. Hon hade lite erbjudanden/rea idag och bjöd dessutom på fika till alla kunder.
Oskar och jag smällde i oss varsinn kaka och lite saft resp. kaffe och shoppade lite smått och gott.
Små griffel-skyltar. Perfekta till våra korgar i hallen.

En vårig duk, Nyblom &Kollén


Små träbokstäver. Våra initialer (Ulf & Sofia) bildar ordet "us" (=vi).
Står nu mellan våra bröllopsfoton.


Shoppade sedan vidare på ICA till kvällens middag. Färs- och svampfylld Canneloni.
Till dessert blir det, kanske, hemmagjord chokladmousse.
Den blev lite misslyckad så vi får se om den går att äta.

Nu ska jag snart titta på Melodifestivalen, Andra chansen. Jag håller på Caroline af Ugglas.
Ha en fortsatt trevlig helg allesammans.





3 kommentarer:

Madde sa...

jättefina bokstäver, vart ligger hennes butik. Skulle vara kul att åka dit och kika. Kram på dig!

Lycklig fru sa...

Den ligger på Stockholmsvägen 20 i Gamla Bålsta, i källaren. Mittemot Fantasifloristen.
Kolla in på www.eikkala.com

♥ Fyra årstider sa...

Skaulle gärna vilja ha lite mer bokstäver här hemma ..det är så snyggt.
Kram Lotta