lördag 14 februari 2009

Kärlek

Kärlek är =
mina 2 knasbollar (man och son)...

...vackra blommor från maken (älskar tulpaner)


... god mat, här ska det bli lyxig köttfärssås och pasta till lunch


...middagen som bestod av älgkött med rödlöksmarmelad och ädelostsmör


...desserten, maffig chokladpaj (om ni inte redan visste det så är vi chokladälskare).

Förrätten glömde jag fota men kan tala om att det var en jättegod kräftröra på grillad brödskiva.
Så har våran dag varit. Mycket mat alltså :-)
Hur har eran dag varit?
Glad alla hjärtans dag på er!

2 kommentarer:

Skomakartummen sa...

Gott!
Skulle du och Anna vilja komma den 24/2 och ta fika samt kolla bland mina barnkläder ifall ni vill ha något... Vi rensar så nu åker allt nämligen bort! Kramis Sari

Tina T. sa...

Låter oförskämt gott. Vi åt också älg och jag fick också tulpaner av min make. Bålstasyndrom eller tillfällighet.
Kram
Tina