måndag 2 februari 2009

Jag har blivit utmanad av Anna.

Sju sanningar om mig

Regler:
1. Länka till den som taggat dig
2. Berätta sju personliga sanningar om dig själv
3. Tagga sju personer i slutet av ditt inlägg
4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade.

1. Jag behöver/vill gå ner i vikt.
2. Jag gillar att shoppa kläder och annat via nätet. Det är så praktiskt!
3. Jag har ångest light över att jag ska börja jobba till hösten.
4. Jag ganska lat emellanåt. Svårt att ta tag i saker.
5. Jag skulle vilja jobba med något kreativt, men vet inte riktigt vad. (Hänvisar till förra punkten.)
6. Jag har fobi för råttor och möss. Dom är fruktansvärt äckliga.
7. Jag tycker det är kul att laga mat (och att äta god mat).

Jag skickar utmaningen vidare till: (några av er har säkert redan blivit utmanade från annat håll)

Jenny
Ewa
Mia
Lotta
Tina
Emma
Sari

Tack å gonatt!

2 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Hej, tack snälla för att du tänkte på mig men jag har börjat hoppa över utmaningar numera även om jag precis gjorde ett undantag. Roligt att du valde mig i alla fall!

kram

♥ Fyra årstider sa...

Hej
Jag är lika tråkig jag..hoppar över också..tycker inte att jag hinner med dem. Men nu ska jag kika lite på din fina blogg istället.
Kram Lotta