måndag 26 januari 2009

Dagens nyttiga

Fixade en smaskig fruktsallad på em idag.
Apelsin, banan, äpple, russin, nötter och lite riven choklad ovanpå det hela. Blev smaskens!
Jag har fått sms-avisering att mitt paket från Ellos har kommit. E så sugen på att hämta det. Har beställt lite nya träningskläder. För lite snygga och sköna (hoppas jag...??) kläder måste man ju ha när man tränar (och det gör jag ju så mycket..... snart, jag lovar :-))
Ska ta upp yogan igen nu. Det är ju bara sååå skönt. Inte så konditionshöjande men jag ska hitta någon träningsform som fixar den biten också. Sen kommer jag bli smidig, slank och hurtig och alldeles..... underbar :-) Skämt å sido! Några kilon vill jag ha bort. Ganska många kilon egentligen men jag är glad om några stycken vill rinna av mig i alla fall. Vore inte det najs? Om kilon kunnde rinna av? Då skulle man slippa lägga ut pengar på dyra träningskort och gympadojjor och sånt.
Anyhow.... Jag känner motivationen komma nu....

1 kommentar:

Anonym sa...

Va gott det såg ut, Sofia! Vet du? Om du vill sätta igång o träna så har jag ett toppentips! Jag o Tobbe köpte nämligen dansspel till vårat XBox... man blir hur svettig som helst av det! Så det är bara att komma till Kungsängen och dansa loss med mig nån gång =)