fredag 28 november 2008

Varde ljus och årets första pulkafärd.

Nu hänger den där, min alldeles egen "Nightfly". Sååå fin.
Jag fick den i present för över ett år sedan, men har inte riktigt vetat vart jag ska hänga den (eller, om jag ska vara helt ärlig, har jag väntat på att vi skulle byggt ut vardagsrummet vid det här laget och att jag skulle hängt den i nya delen, men det är en annan historia).
Men för några dagar sedan så kom jag på vart jag ville ha den och nu hänger den där.
Sladden ska fixas lite med så att den går fint efter hörnet på väggen, och inte som nu hänga lite chict längs med lampan :)


Jag inhandlade några ljusslingor igår varav en vit med klara små lampor. Den passade fint runt spegeln i hallen. Den får nog sitta kvar där även när julen är över för jag tycker att det passar så bra med en ljusslinga där.



Måste också visa en bild från årets första pulkafärd i tisdags. Då låg det tjockt med snö på marken. Nu är det grönt igen och plusgrader ute. Men snön kommer tillbaka till jul, hoppas jag :)


Ikväll ska det pyntas inför 1:a advent. Har köpt lite nya grejer som jag ser fram emot att pynta med. Kanske kommer det några bilder sedan.
Hej så länge!


1 kommentar:

♥ Fyra årstider sa...

Vad fint det är med ljusslingor. Här är snön borta..snyft.
Kram Lotta