söndag 5 oktober 2008

En fullspäckad söndag.

Aktivitet nr 1: 09.30 - 10.30. Jag var på yoga för första gången. Hur skönt som helst. Det är precis vad jag och min rygg behöver.

En snabb handling på ICA innan jag åkte hem. Väl hemma var det dags att packa väskorna inför...

Aktivitet nr 2: ca 12.30 - ca 14.00. Babysimmet. Som vanligt roligt att simma med Oskar. Han var dock inte helt med på alla övningar idag utan ville göra på sitt eget sätt ibland.

Efter babysimmet så följde familjen Eriksson med oss hem på lite fika/sen lunch. Vi gjorde varma mackor som vi lagom hann trycka i oss innan det var dags för....

Aktivitet nr 3: 16.00 - ca 18.00. Innebandy. Inte jag som spelar, utan Uffe.

När Uffe kommit hem igen var det lite lek med Oskar som gällde innan det var dags att sova för hans del (Oskars alltså).
Uffe och jag har glott lite på tv och snart är det dags att krypa till kojs.
Det har som sagt varit en intensiv dag och så här kommer våra söndagar se ut ett bra tag framöver. Men det är bara kul.

Tills nästa gång.... Lev väl! Kram.

1 kommentar:

Emma sa...

Fullspäckat var det ja... Fast det är ju skoj att ha saker för sig på söndagar som annars bara är tråkdagar (tycker i alla fall jag!). Gillar du yoga? Jag har aldrig provat... Synd att jag fick lov att ta ett tidigare tåg i söndags annars hade jag säkert hunnit träffa er! Kram