lördag 20 september 2008

Utmanad

Okej, det blir ett inlägg till innan semestern.

Jag har blivit utmanad av Anna.

Reglerna:
* Svara på alla frågor
* Välj ut 4 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din.
* Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

1. Vilken mat äter du ofta?
Pasta
2. När du är på kalas, är du den person som sitter eller du hjälper till att duka av?
Försöker hjälpa till om jag kan och får.
3. Var sitter du helst när du bloggar?
Helst skulle jag vilja sitta i soffan, men i verkligheten så sitter jag på pilatesbollen med bärbara datorn stående på en stol. Riktigt ergonomiskt...not!
4. Köper du ofta Triss?
Nej nästan aldrig.
5 . Vilket land eller stad har varit din bästa semester?
Jag kan inte riktigt välja... Nyår i Paris -06 var ju romantiskt. Även bröllopsresan till Gran Canaria var supermysig. Men jag hoppas att kommande resan till Rhodos blir den bästa hittills.
6. Vilken Tv-kanal tittar du på mest?
Hmm??? Vet inte. Blir nog lika mellan 3:an, 4:an och 5:an.

Utmaningen skickas vidaren till Jenny, Ewa, Tina och Sari.

Kram och gonatt!

2 kommentarer:

Skomakartummen sa...

Hallåjsan... ska svara på utmaningen i veckan ;0) Jo jag hoppas det är du som läser torrestabyggs mail *ler* Kram sari

Tina T. sa...

Utmaningen är besvarad på min blogg, hoppas ni hade en underbar semester