torsdag 3 juli 2008

Sjuk lill-kille.

Igår var det inte kul. Oskar var snorig, hostig, febrig och allmänt trött och gnällig.
Idag verkar det som att febern är borta, men man ska inte ropa hej än.
Hoppas bara att han är lite friskare på lördag då vi är bortbjudna.

Jag hade däremot världens energi i går. Tvättade en massa och tog reda på all tvätt också (vilket inte hör till vanligheterna). Dessutom rensade jag bland all återvinning (glas, kartong, papper och pant). Eftersom jag ändå skulle till centrum för att panta burkar och flaskor så blev det en sväng in på ICA också. Lika bra att passa på när man är barnfri. Uffe kom hem från jobbet tidigt (dvs halv 4!!!) och var hemma med snor-Oskar medan jag for runt och gjorde sopberget en tjänst.

Även om jag tvättade massor igår så finns det mer att tvätta idag, så jag fortsätter med det under dagen. Måste passa på när vädret är fint.

1 kommentar:

Skomakartummen sa...

Oj, vilken energi. Du får gärna komma och ta vårat också *fniss* Hoppas Oskar snart mår bättre. Kram sari