söndag 15 juni 2008

Städdax & visning.

Fredag: Städdag!
Fredag eftermiddag och kväll tillbringade jag i "huset" (för er som inte vet så har Uffes firma byggt ett hus som nu ska säljas) och tok-städade. Det har blivit dax för visning och det är liiite trevligare att gå på visning utan att behöva se byggdamm och verktyg överallt (inbillar jag mig i alla fall :-))
Så jag hade med mig hela städkitet och satte igång att städa vid 13.30-tiden. Jag fick börja där Uffe och hans anställde röjt undan, vilket var dom tre sovrummen på övervåningen. Resten av rummen var det fortfarande verktyg och annat i. Så medan jag började städa där jag kunde så plockade "gubbarna" undan både inne och på tomten.
Snacka om att det tog tid. 22.30 var vi klara!!!
Då bar det av till Oskars farmor och farfar för att hämta Oskar, men vi kom överens om att det var bättre att han fick vara kvar där över natten, eftersom han redan sov så gott.
Då fick Uffe och jag lite sovmorgon på lördagen...typ... Jag vaknade i alla fall tidigt (typsikt, bara för att man får sova).

Söndag: Visningsdag
Visning av "huset" idag och det hade varit lite folk där varav 2 var intresserade. Ny visning imorrn.
Vi håller nu tummarna för att det ska bli sålt fort.

Inga kommentarer: