torsdag 12 juni 2008

Skolavslutning.

Igår var Oskar på sin första skolavslutning, fast att han bara är 7 månader.
Jag tänkte att det var en bra dag att hälsa på på jobbet. Oskar var avslutnings-fin i nya kläder (såklart glömde jag ta en bild) och jag försökte också vara lite "snoffsigare" än vanligt, men jag tror inte jag lyckades så bra med det (kände mig inte så "snoffsig i alla fall).
Vi lyssnade till sommarvisor och lite halv-falskt trumpetblås och pratade med lärare och andra på skolan.
Vi blev tvugna att vara inne eftersom vädret var av det regniga slaget igår. Men det var trevlig ändå. Oskar somnade i min famn mitt under uppträdandena. Kanske var för att jag stod och gungade så skönt till musiken.

Idag blir det en tripp till "Onebuying" och hälsa på mamma/mormor. Ikväll måste jag, bland en massa annat, försöka hinna lägga upp mina nya byxor som jag ska ha på lördag då vi ska på dop.

Inga kommentarer: