måndag 26 maj 2008

Här händer det saker...

Oj, oj, oj.... vart ska jag börja.... Dagen idag började med en kul upptäckt. Oskar börjar få sina första tänder. I nerderkäken ser man nu två små vita riskorn. Helt plötsligt har dom poppat upp.
Skoj!

Igår gjorde vi en annan upptäckt... Oskar sitter riktigt stadigt nu. Bara han inte stäcker sig för långt efter något för då blir det lätt slagsida, men han blir stadigare och stadigare för var dag.

Imorrn är det min födelsedag. Hipp, hipp, hurra för mig. 31 bast! För exakt ett år sedan så hade det precis börjat synas att jag var gravid och jag visade mer än gärna upp min växande mage. Minns det som om det var igår. Guud vad tiden går fort.

I helgen som varit har vi firat både svärmor och Oskars kusin Emil. I fredags sågs vi hos "svärisarna" på kalas och igår var det 1-års-kalas för Emil. Det var jättekul och jag ser fram emot Oskars första kalas. Men tiden får gärna skynda långsamt fram tills dess.
Och imorrn blir det som sagt kalas igen.

Imorgon kommer Anna och Daniel hit och dom kommer ha lunch med sig. Ska bli jättekul och det är alltid trevligt att bli bjuden på mat.

Nu väntar sängen....Tack å gonatt!

2 kommentarer:

Theannapanna sa...

Fan vad surt att han blev sjuk....

GRATTIS vännen!! Får träffas snarast möjligt!!

. sa...

Har hört att du fyller år, stort grattis!!! =) Många grattiskramar!!! /Emma