onsdag 28 maj 2008

1 år äldre

Ja då var man ett år äldre då. Äldre och klokare :-)
Gårdagen innehöll en del uppvaktning från nära och kära. Min mormor och morfar kom vid lunch och Oskar underhöll samtidigt som jag försökte få i honom lite mat. Det tog tid, han hade så mycket att berätta för gammelmormor och gammelmorfar eftersom vi inte setts sen dopet.

På kvällen kom det några fler och jag hade gjort pastasallad att bjuda på. Vi åt och umgicks och jag fick en massa fina presenter. Tack alla!

Tyvärr blev det ingen lunch tillsammans med Anna och Daniel eftersom Daniel blivit förkyld. Krya på dig lilla gubben, så vi kan ses snart.
Men jag får kompensation för det idag när Emma (granne) ville bjuda på lunch och till kvällen undrade Ewa (en annan granne) om jag ville komma på fika/mat. Snälla grannar man har va!?

Ska se om Oskar och jag hinner med en sväng till centrum också. Jag har några rabattkuponger på Lindex som jag skulle vilja utnyttja eftersom idag är sista dagen dom gäller. Inte nödvändigt att handla, men det vore väl synd att inte utnyttja dom, eller hur ;-)

Nu vaknar Oskar.... Mer en annan gång. Kram!

Inga kommentarer: