fredag 18 april 2008

Utmanad

Har blivit utmanad av Anna...

TRE NAMN DU GÅR UNDER
Sofia,
Fia,
Gumman

TRE SAKER SOM SKRÄMMER DIG

Råttor,
att tiden rusar fram så fort så man knappt hinner med,
att om jag någon gång i framtiden på något sätt skulle misslyckas med Oskars uppfostran (ska göra mitt allra allra bästa för att undvika att det skulle ske)

TRE SAKER DU HAR PÅ DIG
Trosor,
t-shirt,
glasögon
(har inte fått på mig mer kläder än idag)

TRE SANNINGAR
Jag älskar Oskar,
jag älskar Uffe,
jag är förkyld...(täbbt i näsan...snörvel!)

TRE SAKER JAG VERKLIGEN VILL HA
Sommar,
en dag på ett spa med massage och allt,
ett långt och lyckligt liv.

TRE PERSONER SOM DU UTMANAR
Den person (Anna) som jag vet har egen blogg och som jag vet läser min har redan utmanat mig, och dom andra bloggar jag läser vet nog inte ens om att jag läser dom, så om någon annan än Anna känner för att anta utmaningen från mig så är du mer än välkommen (vem du nu må vara?).

Inga kommentarer: