måndag 21 januari 2008

Måndag

Ny vecka... Idag har jag sytt färdigt gardinerna till Oskars rum. Det blev så här :



Blev ganska nöjd. Tyvärr syns inte dom "vimplar" som jag sytt fast uppe på gardinen så mycket. Men det blev ganska bra i alla fall :-)

Här om dagen fick jag hem lite saker från Panduro som jag beställt. Bland annat dessa bokstäver som jag ska måla och hänga ovanför Oskars spjälsäng.

Lägger in en bild på det färdiga resultatet så småningom.

I söndags satte vi upp två hyllor i Oskars rum. Blev riktigt bra. Lådan under är en gammal trälåda som det står "Uppsala Margarin" på. I den ligger Oskars leksaker. Det lär väl bli fler och andra sorts lådor så småningom, men än så länge är det kul att kunna gömma leksakerna i en snygg gammal låda.


Kommer att visa fler bilder på Oskars rum så småningom, men jag ska pyssla lite mer där inne först (sy lite kuddar, få upp lite tavlor mm).

Eftermiddagen innehöll också lite gos. Oskar och Sune låg en lång stund och myste ovanpå sängen. Jag vet inte om Oskar uppfattade att det var en livs levande katt som låg bredvid, men båda verkade tycka att det var riktigt mysigt.



Den bilden får avsluta dagens rapport.

Inga kommentarer: